بازاریابی محتوا و سئو: آنچه باید بدانید

دسته‌بندی: تولید محتوا

CM-content-and-seo.png

این را تصور کنید: شما ساعت‌های بی‌شماری را صرف تحقیق و نوشتن یک پست جذاب وبلاگ کرده اید. با استقبال چشمگیر همتایان و سرپرستان فوری شما روبرو شده است. شما پست وبلاگ را منتشر می کنید ، و به صورت زنده ادامه پیدا می کند ، اما هیچ کششی از آن مشاهده نمی کنید. هفته ها و ماه ها می گذرد و تمام آنچه شما برایش زحمت کشیده‌اید یک پست وبلاگ زیبا ولی بدون بازدید است.

اگر هیچ کس نتواند آن را ببیند چه فایده ای دارد؟ خوب ، کاملاً صریح باشم - هیچ فایده‌ای وجود ندارد. قرار است محتوای عالی دیده شود و اغلب اوقات موتورهای جستجو از نظر محتوایی که در اینترنت مشاهده می شود ، بهترین قاضی هستند. به همین دلیل ، هنگام نوشتن محتوای دیجیتالی ، مهارت های درخشان نوشتن کافی نیست. شما باید مطمئن شوید که محتوای خود را به طور صحیح در همه زمان ها مشاهده می کنید.

اینجاست که رابطه بین بازاریابی محتوا و سئو مطرح می شود. هر استراتژی موفق بازاریابی محتوا توسط SEO تقویت می شود. اگرچه احتمالاً شنیده اید که این دو اصطلاح با هم استفاده می شوند (حتی بعضی اوقات به جای یکدیگر) ، آنها در واقع قطعات مکمل پازل یکسان هستند. در این پست، ما نحوه کار با بازاریابی محتوا و سئو را توضیح خواهیم داد و نحوه استفاده از SEO برای ایجاد استراتژی بازاریابی محتوای موثر را به شما آموزش خواهیم داد.

چگونه بازاریابی محتوا و سئو با هم کار می کنند اگر بازاریابی محتوا وسیله نقلیه باشد ، بهینه سازی موتور جستجو (SEO) موتور محرک آن است. هرچه موتور شما بهتر باشد ، عملکرد وسیله نقلیه شما بهتر است. بدون موتور حتی نمی توانید ماشین را روشن کنید.

این ایده هسته اصلی چگونگی همکاری بازاریابی محتوا و سئو است. برای کمک به عملکرد بهتر استراتژی های بازاریابی محتوا ، باید تکنیک های SEO را به کار برد. گفته می شود ، در وهله اول ، وقتی آن محتوا ضعیف ساخته شود ، تکنیک های SEO نمی توانند عملکرد بهتری داشته باشند. به عبارت دیگر ، موتور قدرتمند شما بدون وسیله نقلیه ای که بتواند به درستی از آن پشتیبانی کند ، چه فایده ای دارد؟

اگر به بازاریابی محتوا و ادغام SEO از نظر یک ماشین و موتور آن فکر کنید ، می توانید رابطه همزیستی بین آنها را تشخیص دهید. استفاده از بک لینک با کیفیت بالا و کلمات کلیدی مرتبط برای موفقیت در جستجوگرها برای یک پست وبلاگ بسیار مهم است، اما شما باید اطمینان حاصل کنید که پست وبلاگ از نظر فنی، با ساختار جمله قوی و دستور زبان مناسب، به خوبی نوشته شده است. به عنوان مثال، تعداد زیادی پاراگراف در متن ممکن است به موتورهای جستجو نشان دهد که پست وبلاگ شما برای موبایل مناسب نیست و همین امر باعث می شود رتبه موتور جستجوی شما پایین بیاید.

3 نوع سئو:
برای درک بهتر نحوه کار با بازاریابی محتوا و سئو، باید سه نوع سئو را نیز بدانید: سئو در صفحه، سئو فنی و سئو خارج از سایت.

SEO در صفحه به محتوایی (وبلاگ ها، فیلم ها، اینفوگرافیک ها و غیره) در وب سایت شما اشاره دارد.
SEO فنی به عناصر غیر محتوایی وب سایت شما اشاره دارد.
SEO خارج از سایت به رابطه وب سایت شما با وب سایت های دیگر، به طور کلی از طریق بک لینک اشاره دارد.

هر یک از این انواع SEO برای عملکرد آنها به تکنیک های متفاوتی نیاز دارند. به عنوان مثال، سئو در صفحه ممکن است به تحقیق و بهینه سازی کلمات کلیدی نیاز داشته باشد، در حالی که سئو فنی ممکن است به بهبود مواردی مانند سرعت سایت و سازگاری با موبایل نیاز داشته باشد. با در نظر داشتن این موارد، هر سه نوع سئو باید مورد توجه قرار گیرند تا محتوای شما از رتبه بالاتری برخوردار شود.