بازاریابی محتوا و رسانه های اجتماعی: آنچه باید بدانید

دسته‌بندی: تولید محتوا

download.png

بازاریابی محتوا و رسانه های اجتماعی:
رسانه های اجتماعی به مخاطبان می گویند که محتوای بسیار جذاب چگونه است و اطمینان حاصل می کند که تک تک افراد آن را بدانند. به عبارت دیگر، رسانه های اجتماعی بزرگترین قهرمان محتوا هستند. هر استراتژی بازاریابی محتوا باید از کانال های رسانه های اجتماعی برای بالا بردن محتوای با کیفیت و کمک به آن برای دستیابی به اهداف بازاریابی بیشتر استفاده کند. به همین دلیل، درک رابطه منحصر به فرد بین بازاریابی محتوا و رسانه های اجتماعی ضروری است. در این پست، ما می خواهیم شما را به رابطه بین بازاریابی محتوا و رسانه های اجتماعی راهنمایی کنیم و همچنین استراتژی ارائه می دهیم که می توانید برای درخشش بهترین محتوای خود در هر بستر رسانه اجتماعی ، به کار بگیرید.

بازاریابی محتوا و رسانه های اجتماعی چگونه با هم کار می کنند:
چند روش اصلی وجود دارد که بازاریابی محتوا و رسانه های اجتماعی با یکدیگر کار می کنند تا نتایج بهتری را برای فعالیت های بازاریابی فردی و اهداف کلان کسب و کار به دست آورند.

رسانه های اجتماعی می توانند:

برای تبلیغ محتوا استفاده شود
از طریق محتوا به افزایش آگاهی از برند کمک کنید
میل تجاری را از طریق محتوا تقویت کنید
به عنوان یک ابزار بازخورد برای محتوا استفاده شود
تبلیغ محتوا بارزترین روش همکاری بازاریابی محتوا و رسانه های اجتماعی استفاده از رسانه های اجتماعی به عنوان ابزاری تبلیغاتی برای محتوا است. به عنوان مثال اگر یک پست وبلاگ عالی دارید ، می توانید آن را در یک شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارید که مخاطبان شما معمولاً از آن استفاده می کنند (به عنوان مثال ، توییتر ، فیس بوک یا LinkedIn) برای نمایش بیشتر و ترافیک وب سایت.

آگاهی از برند را افزایش دهید. این افزایش مواجهه همچنین می تواند به افزایش آگاهی از برند تبدیل شود: سطحی که مردم برند شما را می شناسند. هر چند بار نام شرکت شما در کانال های اجتماعی ظاهر شود یا توسط مخاطبان شما به اشتراک گذاشته شود ، افراد بیشتری از مخاطبان نزدیک شما آن را مشاهده می کنند. چه از توییت های تند و تلخ استفاده کنید و چه از اینفوگرافیک آموزنده ای که از محتوای شما استخراج شده است ، روش های زیادی وجود دارد که می توانید با افزایش آگاهی از نام تجاری ، میل تجاری خود را با گذشت زمان افزایش دهید.

میل تجاری را افزایش دهید. شما می توانید از تأثیرگذارهای شبکه های اجتماعی یا مشارکت با مارک های دیگر برای ایجاد تمایل بیشتر به برند استفاده کنید ، که اساساً به مشتریانی اشاره دارد که ارتباط قوی با نام تجاری شما دارند. اینفلوئنسرها روابط قبلی با مخاطبان خود دارند و استفاده از این روابط صرف نظر از اینکه شما یک تجارت کوچک هستید یا یک تجارت بزرگ ، می تواند بسیار ارزشمند باشد. همچنین می تواند روشی خارق العاده برای قرار دادن محتوای شما در معرض دید مخاطبان جدیدی باشد که در طول تاریخ محصول یا خدمات شما را خریداری نکرده اند.

بازخورد دریافت کنید شاید توانایی استفاده از رسانه های اجتماعی برای بازخورد گرفتن از تلاش های شما در زمینه بازاریابی محتوا ، کمی کمتر مشهود باشد. رسانه های اجتماعی به شما امکان می دهند ارتباط مستقیم با مخاطبان هدف خود - مشتریان موجود و مشتریان بالقوه داشته باشید. هنگامی که یک محتوا را از طریق یک بستر اجتماعی به اشتراک می گذارید ، می توانید از مخاطبان هدف خود سوالاتی بپرسید تا نیازهای آنها را بهتر درک کنید.

رسانه های اجتماعی به شما این امکان را می دهند که با مخاطبان هدف خود - مشتریان فعلی و مشتریان بالقوه ارتباط مستقیم برقرار کنید. با داشتن این بازخورد مهم ، می توانید محتوای بهتری ایجاد کنید که مستقیماً سوالات مخاطبان را برطرف کند. به همین دلیل تعامل با کاربران شبکه های اجتماعی بسیار مهم است - شما می خواهید درک درستی از نوع خاص محتوایی داشته باشید که آنها می خواهند در آینده ببینند. این اساساً به مخاطبان شما این امکان را می دهد تا به عنوان یک وسیله کنترل محتوا عمل کنند.

سایت های رسانه های اجتماعی برای بازاریابی محتوا:
چندین سایت مختلف رسانه های اجتماعی وجود دارد که شرکت ها برای تلاش در بازاریابی محتوا از آنها استفاده می کنند. در زیر برخی از بازیکنان بزرگی که باید در نظر داشته باشید ذکر شده است و تعیین می کنید مخاطبان و مشتریان بالقوه شما در این سایت ها فعال هستند.

فیس بوک
اینستاگرام
LinkedIn
Reddit
اسنپ ​​چت
توییتر
TikTok
یوتیوب